Klacht DELTA Fiber Nederland: hopeloos

mobydick

vanaf mei 2020 al aan het wachten tot de lijn wordt vrijgegeven staat nog op naam van oude bewoner die hier al zins maart 2019 niet meer wonen

lijn moet gewoon vrij worden gegeven zonder dat ik met een koopcontract hoef aan te geven dat dit echt ons huis is

DELTA Fiber Nederland
    Goedemorgen meneer of mevrouw Verhagen,

Wat vervelend om te lezen dat je sinds mei aan het wachten bent voor de vrijgave van de lijn.

Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen adviseer ik je contact op te nemen met onze klantenservice. De klantenservice van DELTA Glasvezel is bereikbaar via de volgende links: https://deltaglasvezel.nl/site/nl/klantenservice en Facebook-pagina https://www.facebook.com/DELTAGlasvezel/.

Natuurlijk kun je ons ook een e-mail sturen naar info@deltaglasvezel.nl. Vergeet daarin niet jouw adresgegevens en geboortedatum te vermelden. Dan nemen wij jouw gegevens er direct even bij en kijken we naar een snelle oplossing.

Mijn excuses voor het ongemak.

^Ferdi
    mobydick
    Supertraag met zaken regelen, nog steeds geen glasvezel. Doorpakken compleet onbekend
    DELTA Fiber Nederland
    Goedenavond meneer of mevrouw Verhagen,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat dit niet zo snel loopt als verwacht. Mocht je in de tussentijd vragen hebben dan adviseer ik je ons even te contacteren via https://deltaglasvezel.nl/site/nl/klantenservice of info@deltaglasvezel.nl. Wij helpen je graag verder.

^Ferdi

Ook een klacht indienen over DELTA Fiber Nederland?