Klacht DELTA Fiber Nederland: Kabel afgesloten terwijl Glasvezel connectie nog niet werkte.

ptholens

Overstap van Kabel naar fiber volledig misgegaan. Ik heb op maandag overdag de nieuwe glasvezel modem aangesloten, maar kreeg daar totaal geen connectie op (intern netwerk was geen probleem, maar op de glasverbinding was geen link of activiteit.) Maandagavond om exact 12 uur werdt mijn Kabel verbinding wel afgesloten. Na enkele keren met Delta hierover contact te hebben gehad zou er een signaal monteur komen op woensdag ochtend.
Op die desbetreffende dag nogmaals contact gehad wanneer de monteur zou komen, dit zou tussen 8:30 en 12:30 zijn. Ik werd net voor 12:00ur teruggebeld met de melding dat de monteur toch helaas niet kon komen en de afspraak naar vrijdag verzet zou worden. Ik ben voor mijn werk afhankelijk van een internet verbinding en had geen klachten tot het moment dat mijn kabel verbinding al afgesloten werd terwijl mijn glasvezel dus nog niet werkte. Het lijkt me logisch dat er eerst een werkende verbinding opgeleverd wordt voordat de oude verbinding actief gemaakt wordt, maar bij Delta denken ze daar schijnbaar anders over.

Ik wil zsm een werkende verbinding (kabel of glasvezel is maakt niet uit) en vergoeding voor de dagen dat ik niet heb kunnen werken.

ptholens
    Bij een volgend contact bleek dat door een internet communicatie fout bij Delta de monteur niet langs is geweest. Dit maakt voor mij dat deze partij steeds minder te vertrouwen is qua service.

ptholens
Het enige wat Delta Fiber aanbied is om een klacht in te dienen. Ik verwacht echter dat ze gaan kijken naar het interne proces waarbij een verbinding al wordt afgesloten voordat de nieuwe verbinding werkt. Onder het motto 'geen oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt' lijkt het mij logisch dat er op die manier gewerkt wordt. Zeer spijtig en dit heeft mij er ook toe aangezet om over te stappen naar een andere internet provider. Zeer jammer aangezien ik al sinds 2006 mijn internet verbinding bij hen afneem...

Ook een klacht indienen over DELTA Fiber Nederland?