Klacht DELTA Fiber Nederland: Na 1,5 maand wachten en 2x in de week bellen, steeds wachten op "Intern" voor een nieuwe aansluiting

Klachtnummer
# 453451
Gebruiker
HansM
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na 1,5 maand wachten en 2x in de week bellen voor een update en het versturen van een aangetekende brief naar de directie van GlasvezelBuiten/DeltaFIBER, nog steeds geen enkele reactie. Gaat om aansluiting op een glasvezel kabel die in mijn voortuin ligt, die ik 1,5 jaar geleden gedoogd heb en hiervoor akkoord getekend heb. Men wacht nu al 1,5 op "Itern". Intern uitgezet om aministratief adres laten aansluiten. Moet dat 1,5 maanden duren? Zelf geen reactie op een aangetekende brief naar de directie Blijkbaar wil men geen nieuwe klanten. Wat een drama! Ten einde raad,

De oplossing

Zsm administratief adres laten aansluiten. De kabel ligt al fysiek in mijn voortuin en de BAM wacht op opdracht op het werk uit te voeren. Ivm COVID-19 miet ik thuis werken en heb per 1/7 internet aansluiting nodig in onze nieuwbouwoning.

4 reacties

  1. Auteur
    DELTA Fiber Nederland
    Datum
    Beste Hans,

    Mijn excuses voor de late reactie. Uiteraard ben je bij ons van harte welkom als klant. Het spijt mij te vernemen dat je dit gevoel niet hebt doordat de afhandeling van jouw aanvraag langer duurt dan gebruikelijk.

    Ik heb jouw klacht doorgezonden naar de juiste afdeling. Zij nemen spoedig contact met jou op om de situatie verder in goede banen de leiden.

    Met vriendelijke groet,

    Kelly
    DELTA Klantenservice
  2. Auteur
    HansM
    Datum
    Dag Kelly,

    dank voor je reactie en actie. Ik hoop dat het spoedig wordt opgepakt en het allemaal nog voor 1 juli geregeld kan worden.

    groeten,
    Hans
  3. Auteur
    HansM
    Datum
    Nog steeds niet opgelost. Alleen een reactie dat er op de achtergrond aan gewerkt wordt intern.,
  4. Auteur
    DELTA Fiber Nederland
    Datum
    Hallo Hans,

    Wat naar dat jouw klacht nog niet is opgelost. De klacht is in behandeling bij de verantwoordelijke afdeling. Zij nemen zo snel zij kunnen contact met jou op.

    Met vriendelijke groet,

    Kelly
    DELTA Klantenservice

Ook een klacht indienen over DELTA Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen