Klacht DELTA Fiber Nederland: Onderaannemer van Delta heeft dwars door rioolpijp glasvezelkabel aangelegd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 551509
Gebruiker
Berrie97
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Naar nu blijkt heeft een onderaannemer van Delta in de inrit naast onze woning dwars door een rioolpijp geboord tijdens leggen glasvezelkabel. Dat je per ongeluk dwars door een leiding gaat kan gebeuren. Dat je vervolgens gewoon een gat in de afvoerpijp zaagt, doodleuk de kabel er doortrekt en er dan weer zand overgooit om het aan het zicht te onttrekken is verwijtbaar. Eerder deze ontstond ineens een sinkhole in de inrit en verdwenen er klinkers in een gat. Toen kwam de aap uit de mouw. Ik heb een hovenier de schade laten herstellen, zie bijgaande foto´s en factuur. Ik stel Delta hierbij formeel aansprakelijk en sluit de factuur van de hovenier bij met het verzoek om die aan mij over te maken.

De oplossing

Ik wil gecompenseerd worden voor de onnodige schade die ik heb opgelopen. Als direct bij het aanleggen van de glasvezelkabel was gemeld dat de rioolbuis was geraakt en kapotgemaakt door er een gat in de zagen, dan had er toen direct een mof om gemaakt kunnen worden en hadden wij ons de kosten van de hovenier bespaard.

1 reactie

  1. Auteur
    Berrie97
    Datum
    Ik zie dat de foto´s niet zijn meegezonden. Bijgaand alsnog.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Berrie97
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd binnen hetzelfde concern. Schande!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DELTA Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen