Klacht DELTA Fiber Nederland: Onredelijke afkoopsom

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 386580
Gebruiker
C. Kamp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vanaf dat er internet is een contract bij Delta voor internet en vaste telefonie.
Nu heb ik in Januari 2019 mijn vaste telefoon opgezegd waarvan een bevestigingsmail is gestuurd. Een contract wijziging dus.
Nu ga ik overstappen per half Sept naar KPN en zo zegt men bij Delta is er bij de opzegging in Januari een nieuw contract afgesloten voor een jaar. Er is verder niets veranderd alleen de vaste telefoon is opgezegd.
Nu wil Delta een afkoopsom hebben van 194 euro ik vind dat niet eerlijk.

De oplossing

Een redelijke oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    C. Kamp
    Datum
    Wat laf om niet te reageren!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C. Kamp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Delta heeft niets van zich laten horen. Dat zegt wel wat over het bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DELTA Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen