Klacht DELTA Fiber Nederland: Wij willen klant worden maar zijn de dupe van jullie K*T systeem

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 521367
Gebruiker
GdeG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De afgelopen 4 weken probeer ik klant bij jullie te worden.
Helaas ben ik de dupe van jullie vreselijke 'systeem'.
Ik denk dat ik al ruim 27 telefoontjes heb gepleegd en zo'n 343 minuten aan heb gespendeerd.

Mag ik alsjeblieft praten met een leidinggevende die WEL iets voor ons kan betekenen. Wij willen gewoon simpelweg klant worden...

De oplossing

mij op bellen. Door een leidinggevende persoon die WEL iets kan regelen en oplossen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GdeG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zijn al een aantal weken 'hard' aan het werk om dit probleem op te lossen. Tot nu toe zonder succes. Dus 'eerst zien, dan geloven'. Wel jammer dat wanneer ik pas her en der wat klachten online ga zetten dat het pas wordt opgepakt. Ik mag hopen dat er op welke manier dan ook een tegemoetkoming gaat komen voor al mijn verloren uren die ik erin heb gestopt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DELTA Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen