Klacht DELTA Fiber Nederland: Wil 'eigen' factuur inzien, hetgeen enkel met een Delta Account kan.

kastjemuurloper

Verzoek om factuurinzage. Er wordt maandelijks afgeschreven. Er wordt slechts een factuur in een Delta Account geplaatst, maar die, omdat er geen leveringsadres is, niet kan worden gekoppeld. Reeds maanden gevraagd om dit op te lossen of fysieke toezending van factuur. Het is een cirkel waar niet uitgekomen wordt. Om je factuur te zien heb je je klantnummer nodig, maar om die staat op je factuur...

Mijn facturen fysiek toezenden.

Goedemiddag C.E.M. Buijsrogge,

Wat vervelend dat je geen factuurinzage hebt en dat het nog niet is opgelost. Dat is zeker niet de bedoeling. Kan je mij jouw klantgegevens toesturen via de chat op de volgende pagina: https://www.delta.nl/klantenservice/. Wij helpen je graag tot een oplossing.

Amy

Ook een klacht indienen over DELTA Fiber Nederland?