Klacht DELTA Fiber Nederland: Wil 'eigen' factuur inzien, hetgeen enkel met een Delta Account kan.

Klachtnummer
# 410107
Gebruiker
kastjemuurloper
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Verzoek om factuurinzage. Er wordt maandelijks afgeschreven. Er wordt slechts een factuur in een Delta Account geplaatst, maar die, omdat er geen leveringsadres is, niet kan worden gekoppeld. Reeds maanden gevraagd om dit op te lossen of fysieke toezending van factuur. Het is een cirkel waar niet uitgekomen wordt. Om je factuur te zien heb je je klantnummer nodig, maar om die staat op je factuur...

De oplossing

Mijn facturen fysiek toezenden.

3 reacties

  1. Auteur
    DELTA Fiber Nederland
    Datum
    Goedemiddag C.E.M. Buijsrogge,

    Wat vervelend dat je geen factuurinzage hebt en dat het nog niet is opgelost. Dat is zeker niet de bedoeling. Kan je mij jouw klantgegevens toesturen via de chat op de volgende pagina: https://www.delta.nl/klantenservice/. Wij helpen je graag tot een oplossing.

    Met vriendelijke groeten,

    Amy
  2. Auteur
    DELTA Fiber Nederland
    Datum
    Goedemiddag C.E.M. Buijsrogge,

    Wat vervelend dat je geen factuurinzage hebt en dat het nog niet is opgelost. Dat is zeker niet de bedoeling. Kan je mij jouw klantgegevens toesturen via de chat op de volgende pagina: https://www.delta.nl/klantenservice/. Wij helpen je graag tot een oplossing.

    Met vriendelijke groeten,

    Amy
  3. Auteur
    DELTA Fiber Nederland
    Datum
    Goedemiddag C.E.M. Buijsrogge,

    Wat vervelend dat je geen factuurinzage hebt en dat het nog niet is opgelost. Dat is zeker niet de bedoeling. Kan je mij jouw klantgegevens toesturen via de chat op de volgende pagina: https://www.delta.nl/klantenservice/. Wij helpen je graag tot een oplossing.

    Met vriendelijke groeten,

    Amy

Ook een klacht indienen over DELTA Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen