Opgelost door DELTA Fiber Nederland: Zelfs intern overzetten lukt niet!

content Opgelost
Albert1955

Zat bij caiway. Dat is tegenwoordig ook Delta. Voor de overgang regelmatig met de chat gecommuniceerd. Na de activatie internetverbinding weg. Klantenservice gebeld. Bleek nog niet administratief afgerond. Zou met 2 uurtjes verholpen moeten zijn. Na 3 uur gebeld zien ze helemaal geen diensten meer op mijn adres! Moest ik de mac adressen van alle apparatuur gaan opgeven! Jullie weten toch wel wat je me gestuurd hebt? Trouwens ook nooit t&t code gehad. Ineens stond post.nl voor de deur. Enfin 1e ticket was in systeem verdwenen. Nieuw ticket aangemaakt. Kan 3-5 werkdagen duren! Werken ze daar nog in het stenen tijdperk of zo. Maar goed sinds dinsdag dus geen internet geen radio/tv geen telefoon. Voor het overstappen van het ene merk naar het andere binnen dezelfde organisatie! Beide merken zitten broederlijk naast elkaar. Hoe moeilijk kan het zijn? Belbundel hier loopt leeg op wachtrij klantenservice.terugbel afspraak niet nagekomen.

Uiterlijk vrijdag 26/06 1200 uur aangesloten zijn.compensatie voor gemiste dagen gebruik kunnen maken van diensten

DELTA Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Albert1955
    De klacht is vanmiddag eindelijk opgelost. Nog wel een paar kleine dingetjes maar daar komen we maandag wel uit

Albert1955

Ook een klacht indienen over DELTA Fiber Nederland?