Opgelost door DELTA Fiber Nederland: Zelfs intern overzetten lukt niet!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 457772
Gebruiker
Albert1955
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zat bij caiway. Dat is tegenwoordig ook Delta. Voor de overgang regelmatig met de chat gecommuniceerd. Na de activatie internetverbinding weg. Klantenservice gebeld. Bleek nog niet administratief afgerond. Zou met 2 uurtjes verholpen moeten zijn. Na 3 uur gebeld zien ze helemaal geen diensten meer op mijn adres! Moest ik de mac adressen van alle apparatuur gaan opgeven! Jullie weten toch wel wat je me gestuurd hebt? Trouwens ook nooit t&t code gehad. Ineens stond post.nl voor de deur. Enfin 1e ticket was in systeem verdwenen. Nieuw ticket aangemaakt. Kan 3-5 werkdagen duren! Werken ze daar nog in het stenen tijdperk of zo. Maar goed sinds dinsdag dus geen internet geen radio/tv geen telefoon. Voor het overstappen van het ene merk naar het andere binnen dezelfde organisatie! Beide merken zitten broederlijk naast elkaar. Hoe moeilijk kan het zijn? Belbundel hier loopt leeg op wachtrij klantenservice.terugbel afspraak niet nagekomen.

De oplossing

Uiterlijk vrijdag 26/06 1200 uur aangesloten zijn.compensatie voor gemiste dagen gebruik kunnen maken van diensten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DELTA Fiber Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Albert1955
    Datum
    De klacht is vanmiddag eindelijk opgelost. Nog wel een paar kleine dingetjes maar daar komen we maandag wel uit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Albert1955
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DELTA Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen