Klacht DELTA Fiber Nederland: Zie boven

Klachtnummer
# 631061
Gebruiker
vanLomwel
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Beste ik ben pis en pis nijdig op Delta,ik ben overgestapt van een andere provider naar Delta.Afgelopen Maandag is er een monteur geweest om alles aan te sluiten dat dus in een sneltrein vaart gedaan.Overal kabels uit gesnokt ergens ingedaan klaar toen hij de tv aanzette deed hij het niet hij rommelde aan wat kabels hij doet het en weg was hij.Toen ik mijn laptop pakte deed deze het niet mijn vaste telefoon werkt ook niet mijn voordeur bel werkt ook niet deze werkt op wifi.Gebeld met delta ik kreeg een mevrouw aan de telefoon dan moet dit doen en dat waar ik nergens verstand van heb ik kon ze op moment wel schieten.Ik zal de rekening wel krijgen van alles,ik wacht af wat er op staat maar voor de monteur betaal ik niet.Ook niet voor de vaste telefoon.Ik eis van Delta een schade vergoeding want zo een product afleveren dat pik ik niet
Met vriendelijke groeten
L.P van Lomwel

Gewenste oplossing

Dat alles opgelost word en een schade vergoeding

3 reacties

  1. Auteur
    vanLomwel
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    vanLomwel
    Datum
    Ik ben gigantisch kwaad er is niks opgelost ik ben nu zover dat ik naar rechtsbijstand ga die kunnen misschien meer als een consument
  3. Auteur
    vanLomwel
    Datum
    Delta is een waardeloos bedrijf ze sluiten alles aj je bent een nieuwe klant en dan ga je op deze manier met een nieuwe klant om en ze hebben nog niet het fatsoen om te reageren dat zegt al genoeg hoe een bedrijf is

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over DELTA Fiber Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen