Klacht Delta Lloyd: 5 jaar slepende letselschade

Anoniem

heb zwaar ongeval gehad in mei 2007 ben voor 100% afgekeurd heb daar bij ook nog eens 3 jaar gerevalideerd loop nog steeds bij manueel therapie en osteopaat om zo draaglijk mogelijk de dag door te komen, maar heb dan nog steeds veel pijn. inmiddels zit nummer 4 van delta lloyd op mijn dossier, wat inmiddels al heeeeeeeeel dik is, ze blijven maar zoeken en rekken, om er onderuit te kunnen komen, inkomenderving, noodzaak fysio,enz enz. alles word in twijfel getrokken. Ik word er inmiddels Sch...Ziek van . wanneer komt er hier een verlossend antwoord??? oplossing??

serieus genomen en behandeld willen worden. deltalloyd gaat niet op menselijke wijze met mensen om. je bent een nummer.

Delta Lloyd
    Beste heer de Goede,Vanmorgen heb ik u persoonlijk gesproken. Zoals aangeven hebben wij de klacht doorgegeven aan de betreffende afdeling en klachtencoördinator. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie. U heeft dezelfde klacht geplaatst op klacht.nl. Wij kunnen uw klacht niet 2 keer in behandeling nemen. Zou u deze klacht bij klachtenkompas willen "afmelden"? Uw klacht op klacht.nl blijft in behandeling totdat uw klacht is afgehandeld.Met vriendelijke groet,Delta Lloyd Webcare

Ook een klacht indienen over Delta Lloyd?