Klacht Delta Lloyd: Delta loyd verzint achterstanden en vordert deze via Flanderijn

vampiresk

Ik heb een achterstand met mijn ziektekostenverzkering, tot begin 2017 betaald ik in termijnen aan de huisdeurwaarder. De achterstand was in het begin 789 euro en omdat al een tijdje betaalde was de schuld voor het laatst 340 euro. Toen kon ik mijn ziektekosten niet betalen en belde Delta Loyd voor een regeling, maar toen bleek dat ik volgens hun nog een achterstand van ong. 1400 euro had. De dame aan de telefoon zei dat ik wel een betalingsregeling kon treffen, natuurlijk heb ik dat aangegrepen want dan zou ik niet meer aan de deurwaarder betalen. Maar toen begon het vreemde, ik had al jaren een achterstand die bleek veel hoger te zijn dat deurwaarder aangaf en ik kan op de opgevraagde specificaties niet zien of deze vordering terecht is. Ik ging er vanuit dat ze gelijk hadden , maar ik heb een aantal keer mijn aflossing te laat betaald en dan vorderde DL het hele bedrag via Flanderijn, maar zij vorderden een veel lager bedrag. Nu de klacht Ik kreeg vandaag een nieuwe vordering van de deurwaarder over een achterstand in premie van het 2013 maand december bovenop de schuld die ik heb staan en die omvat ook oa. het jaar 2103. Ik vermoed dat DL/Flanderijn geld verdient aan schulden door ze moedwillig achter achter te houden en dan op later tijdstip te vorderen met een extra 40 euro aan deurwaarderskosten.

verjaringstermijn in acht houden en de vordering terugtrekken

vampiresk
    Geen reactie van Delta loyd nog net zoals voorheen.
    vampiresk
    Ik heb de deurwaarder en het blijkt een brief te zijn om ervoor te zorgen dat het verjaringstermijn uit te stellen.

Ook een klacht indienen over Delta Lloyd?