Klacht Delta Lloyd: een te hoge loonhefing en een te hoge reviesierente

Klachtnummer
# 133454
Gebruiker
Kojo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het telefoon gesprek met een dame van de firma Delta Lloyd is gebleken dat zij niet buiten om de wet van de loonheffing kan die staat omschreven, nu ik ben nog steeds van mening dat als men met FLO is dat men minder betaald aan loonheffing dus moeten zij dit ook kunnen aan houden en niet dat wat voor een paar jaar het geval was.
Ik vind nog steeds dat deze loonheffing van 52% te hoog is.
Na het gesprek wordt men weer gebeeld door een mannelijke persoon en die vraagt dan ook nog weer hetzelfde terwijl deze persoon zich beter had kunnen inlezen wat de dame met mij heb besproken dan had hij mij niet hoeven te bellen.

De oplossing

Ik ben nog steeds van mening dat U als bedrijf mij een beter aanbod had kunnen maken gezien het fijt dat ik met FLO ben, daar in tegen vindt ik dat als men mij belt voor de tweede keer dat de persoon zich goed moet voorbereiden over de feiten die al zijn besproken

0 reacties

Ook een klacht indienen over Delta Lloyd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen