Klacht Delta Lloyd: Geen enkel gevoel voor service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 291311
Gebruiker
H. Elferink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondanks dat ik net ruim € 5.500 aan premie heb betaald voor de zorgverzekering van mijn gezin blijkt het bij Delta Lloyd niet mogelijk om het eigen risico van mijn thuiswonende en studerende (en tevens chronisch zieke) zoon automatisch en gespreid van zijn eigen rekeningnummer af te laten schrijven. Volgens Delta Lloyd kan dat alleen van het rekeningnummer van de polishouder. Aangezien ik dit een onzinnig standpunt vind (die computer heeft daar echt geen probleem mee), en ik voor het bijkans astronomische bedrag dat ik betaal ook nog prijs stel op enige service, dien ik hierbij een klacht in.

De oplossing

Eigen risico van mijn zoon automatisch en gespreid van zijn eigen rekeningnummer afschrijven.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Elferink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie van Delta Lloyd. Klanten zijn in de visie van dit bedrijf blijkbaar alleen maar nuttig om geld aan te verdienen, niet om naar te luisteren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Delta Lloyd?