Klacht Delta Lloyd: ondeskundigheid, vriendjespolitiek binnen delta lloyd

micheal

schadebehandelaar kan nauwelijks letsel zaak onderbouwend afwijzen, summiere ( ondeskundige ) onderbouwingen betreft afwijzing claim. Tevens vriendjes politiek bij het indienen van een klacht, de klachten medewerker gaf alleen aan dat haar collega wel goed heeft gehandeld.

behandelaars terug de schoolbanken sturen

micheal
    Nog geen reactie ontvangen , waarschijnlijk proberen ze dit te ontlopen.
    micheal
    Nog geen antwoord gehad. Ondeskundige medewerker weigert om bgk kosten te willen betalen kan niet eens onderbouwen waarom. Hele slechte dienst verlenging en absoluut niet professioneel , klachte medewerker doet aan vriendjes politiek en geeft in haar brief 1 zin : zij vind dat haar collega goed heeft gehandeld , maar kan nauwelijks betogen waarom of dergelijk. Kortom gebrek aan juridisch kennis en onafhankelijkheid. Ben blij dat dit niet mijn rechtsbijstand is .
    micheal
    Klacht aangemeld bij het Kifid , adviseer mensen dit ook te doen gezien de opstelling en onprofessionaliteit/ deskundigheid van delta Lloyd
    micheal
    Delta Lloyd weigert bgk kosten te betalen kan het noch medisch noch juridisch onderbouwen, doet dit alleen met een belachelijke mening.
    micheal
    Kifid za een uitspraak eind juni doen
    micheal
    Laf hoor dat een instantie als Delta Lloyd niet wilt reageren. Gelukkig krijgen we binnen 6 dagen de uitspraak van het Kifid dan weten we meer over de daadwerkelijke deskundigheid van de studenten die bij delta Lloyd zitten.
    micheal
    Nog geen uitspraak van het Kifid gehad en laf dat delta Lloyd niets wil laten horen. Maar goed hoe deskundig de meeste mensen bij delta Lloyd zijn weten wij na de uitspraak van het Kifid. Kijken of zij dan wel mans genoeg is aan te geven dat de medewerkers inderdaad ondeskundig hebben gehandeld;)
    micheal
    Met name de ondeskundigheid van [namen verwijderd door moderator]
    micheal
    Goh delta Lloyd staat toch bekend om de deskundigheid laf hoor dat zij amper durven te reageren ik zal de uitspraak sowieso publiceren hierop zodra deze binnen is dan weet iedereen hoe deskundige de deskundige van delta Lloyd zijn. Spreken over 25 jaar ervaringen en kunnen amper hun standpunt onderbouwen, blijkbaar is het bij dhr. [naam verwijderd door moderator] niet bekend dat 25 slechts een getal is.
    micheal
    Nog geen uitspraak van het Kifid
    Nog steeds niets vernomen
    micheal
    Nog niets vernomen van het kifid of delta Lloyd.
    Nog niets vernomen
    Nog niets vernomen
    micheal
    Delta Lloyd is te bang om te reageren ;)
    Wat doe je dan überhaupt op klachtenkompas
    micheal
    Nog geen reactie van delta Lloyd , ik blijf ook posten totdat er een reactie volgt erg laf hoor soort van een grote bedrijf spelen en durft amper te reageren. Wat doe je dan op klachtenkompas?.
    Nog geen uitspraak van Kifid
    Uitspraak volgt binnen 2 weken
    Uitspraak volgt binnen 2 weken

micheal
Beroep getekend , de civiele rechter zal hier over een oordeel moeten geven

Ook een klacht indienen over Delta Lloyd?