Klacht Delta Lloyd: ondeskundigheid, vriendjespolitiek binnen delta lloyd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 259992
Gebruiker
micheal
Datum
19 reacties

Details

De klacht


schadebehandelaar kan nauwelijks letsel zaak onderbouwend afwijzen, summiere ( ondeskundige ) onderbouwingen betreft afwijzing claim. Tevens vriendjes politiek bij het indienen van een klacht, de klachten medewerker gaf alleen aan dat haar collega wel goed heeft gehandeld.

De oplossing


behandelaars terug de schoolbanken sturen

19 reacties

  1. Auteur
    micheal
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen , waarschijnlijk proberen ze dit te ontlopen.
  2. Auteur
    micheal
    Datum
    Nog geen antwoord gehad. Ondeskundige medewerker weigert om bgk kosten te willen betalen kan niet eens onderbouwen waarom. Hele slechte dienst verlenging en absoluut niet professioneel , klachte medewerker doet aan vriendjes politiek en geeft in haar brief 1 zin : zij vind dat haar collega goed heeft gehandeld , maar kan nauwelijks betogen waarom of dergelijk. Kortom gebrek aan juridisch kennis en onafhankelijkheid. Ben blij dat dit niet mijn rechtsbijstand is .
  3. Auteur
    micheal
    Datum
    Klacht aangemeld bij het Kifid , adviseer mensen dit ook te doen gezien de opstelling en onprofessionaliteit/ deskundigheid van delta Lloyd
  4. Auteur
    micheal
    Datum
    Delta Lloyd weigert bgk kosten te betalen kan het noch medisch noch juridisch onderbouwen, doet dit alleen met een belachelijke mening.
  5. Auteur
    micheal
    Datum
    Kifid za een uitspraak eind juni doen
  6. Auteur
    micheal
    Datum
    Laf hoor dat een instantie als Delta Lloyd niet wilt reageren. Gelukkig krijgen we binnen 6 dagen de uitspraak van het Kifid dan weten we meer over de daadwerkelijke deskundigheid van de studenten die bij delta Lloyd zitten.
  7. Auteur
    micheal
    Datum
    Nog geen uitspraak van het Kifid gehad en laf dat delta Lloyd niets wil laten horen. Maar goed hoe deskundig de meeste mensen bij delta Lloyd zijn weten wij na de uitspraak van het Kifid. Kijken of zij dan wel mans genoeg is aan te geven dat de medewerkers inderdaad ondeskundig hebben gehandeld;)
  8. Auteur
    micheal
    Datum
    Met name de ondeskundigheid van [namen verwijderd door moderator]
  9. Auteur
    micheal
    Datum
    Goh delta Lloyd staat toch bekend om de deskundigheid laf hoor dat zij amper durven te reageren ik zal de uitspraak sowieso publiceren hierop zodra deze binnen is dan weet iedereen hoe deskundige de deskundige van delta Lloyd zijn. Spreken over 25 jaar ervaringen en kunnen amper hun standpunt onderbouwen, blijkbaar is het bij dhr. [naam verwijderd door moderator] niet bekend dat 25 slechts een getal is.
  10. Auteur
    micheal
    Datum
    Nog geen uitspraak van het Kifid
  11. Auteur
    micheal
    Datum
    Nog steeds niets vernomen
  12. Auteur
    micheal
    Datum
    Nog niets vernomen van het kifid of delta Lloyd.
  13. Auteur
    micheal
    Datum
    Nog niets vernomen
  14. Auteur
    micheal
    Datum
    Nog niets vernomen
  15. Auteur
    micheal
    Datum
    Delta Lloyd is te bang om te reageren ;)
    Wat doe je dan überhaupt op klachtenkompas
  16. Auteur
    micheal
    Datum
    Nog geen reactie van delta Lloyd , ik blijf ook posten totdat er een reactie volgt erg laf hoor soort van een grote bedrijf spelen en durft amper te reageren. Wat doe je dan op klachtenkompas?.
  17. Auteur
    micheal
    Datum
    Nog geen uitspraak van Kifid
  18. Auteur
    micheal
    Datum
    Uitspraak volgt binnen 2 weken
  19. Auteur
    micheal
    Datum
    Uitspraak volgt binnen 2 weken

Uiteindelijke oplossing

Auteur
micheal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beroep getekend , de civiele rechter zal hier over een oordeel moeten geven
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Delta Lloyd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen