Klacht Delta Lloyd: Overzetten hypotheek word onmogelijk gemaakt

Nancy

Vorig jaar zomer, hadden een hypotheek offerte aangevraagd bij de firma Delta Loyd, alles was bijna rond, maar ik moest nog een kopie van mijn Nederlands paspoort overleggen, nu heb ik een Italiaans paspoort maar ben wel in nl geboren en getogen, maar goed na enkele weken had ik mijn Nederlandse paspoort alsnog, opgelost, dachten we..na de kopieën van beide paspoorten opgestuurd te hebben, waren ze nog niet tevreden, want ik moest nu een adres in Italië overleggen waar ik gewoond zou hebben??? Maarja ik heb daar nooit gewoond!!! de firma nam hier geen genoegen mee! Ik moest een adres opgeven,anders wilden ze ons niet verder helpen!?!. Na zelf contact hebben opgenomen en gezegd dat ik niet iets kan overleggen wat nooit bestaan heeft, moest ik een schrijven naar hun doen met het verhaal er nogmaals op en zou alles in orde komen...helaas na enkele weken kreeg ik wederom te horen dat ik een adres moest opsturen. Toen alles gecanceld, maar we kregen wel de rekening!

Delta Lloyd
    Geachte mevrouw Giovine, Wij willen uw klacht graag in behandeling nemen, maar hiervoor hebben we meer gegevens nodig.
    Wilt u zo vriendelijk zijn deze in te vullen? U kunt ze ook mailen naar webcare@deltalloyd.nlMet vriendelijke groet, Delta Lloyd Webcare
    Delta Lloyd
    Geachte mevrouw Giovine,Bedankt voor uw snelle reactie. Wij gaan uw klacht in behandeling nemen. U ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie.Met vriendelijke groet,Delta Lloyd Webcare
    Delta Lloyd
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    Delta Lloyd
    Geachte mevrouw Giovine,Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad met uw partner. De afwikkeling van uw aanvraag was inderdaad niet zo soepel verlopen. Onze oprechte excuses daarvoor.De boete was zeker onterecht. Op 2 april hebben wij u de boete ook kwijtgescholden. Uw partner heeft de naam en telefoonnummer van onze contactpersoon gekregen. Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u met hem contact opnemen.Met vriendelijke groet,Delta Lloyd Webcare

Ook een klacht indienen over Delta Lloyd?