Klacht Delta Lloyd: Te naamstelling polis

Acker

Jaren geleden is er bij Delta Lloyd is er een polis afgesloten die onderverdeeld is in 8 stuks. Dit is door opa gedaan voor de kleinkinderen.
Met groot verdriet hebben wij Delta Lloyd in 2008 moeten melden dat 1 van de kleinkinderen is overleden. Die betreffende polis moet dan onderverdeeld worden over de andere kleinkinderen. Dat hebben ze gedaan maar bij de 7 overgebleven polissen hebben ze elk een extra polis toegevoegd. Wat sil nu het geval. De oorspronkelijke polis staat op naam van onze zoon (1 van de kleinkinderen) en de andere aanvullende polis zetten ze op de naam van mijn man. Sinds 2009 zijn we bezig dat recht te zetten zodat alles op naam van onze zoon komt. Elk jaar wordt dit uitgezocht en na vele telefoontjes recht gezet. Ook telkens de toezegging dat het nu goed staat. Wat schets mijn verbazing? Krijg gisteren weer post van Delta Lloyd, 2 enveloppen, 2 polissen.
Wat is er in hemelsnaam zo moeilijk?????.?

Voor eens en voor altijd de 2 polissen samenvoegen naar 1 polis op naam van mijn zoon.

Delta Lloyd
    Geachte heer/mevrouw van den Acker, We nemen uw klacht in behandeling. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie op uw klacht. Met vriendelijke groeten,
    Delta Lloyd Webcare
    Acker
    Ben benieuwd wat de reactie zal zijn. Misschien voor 2015 herstellen en dan in 2016 weer 2 enveloppen sturen? Dat gebeurt nu al ruim 6 jaar. We wachten af.
    Acker
    Woensdag 28 januari wordt ik n.a.v mijn klacht gebeld door een medewerker van de afdeling process en quality. Hij belooft het allemaal voor eens en voor altijd recht te zetten. Afgesproken dat ik binnen een week de nieuwe afschriften krijg.
    We wachten af
    Acker
    Niet geheel tot mijn verbazing blijkt ook bij Delta Lloyd de afdelingen langs elkaar heen te werken. Krijg 29 januari een telefoontje van ons vast contact persoon van de afgelopen jaren met de mededeling dat het voor eens en voor altijd opgelost gaat worden en het in 2016 niet meer gaat gebeuren. Hij neemt dit half februari!!!! op met een collega en zij neemt contact met ons op.
    Hoezo pashalf februari, hoezo gaat zij het rechtzetten, dat heeft de meneer van process en auality ook gezegd.!?!?
    Acker
    Na veel telefoontjes heen en weer werd en verzekerd dat het nu goed zou gaan.
    Ze vonden het heel vervelend en wilden het goed maken. Er zou een dinerbon gestuurd worden.
    De dinerbon is nooit ontvangen en vorige week kregen we de jaaropgave. Geadresseerd aan mijn man met gegevens van mijn zoon. Weer gebeld. Delta Lloyd geeft als reden van verkeerde geadresseerde aan dat. Het waarschijnlijk elkaar had gekruist. Tot op de dag van vandaag nog geen gecorrigeerde ontvangen???

Acker

Ook een klacht indienen over Delta Lloyd?