Klacht Delta Lloyd: toezegging niet nakomen

wmulder

Via hypotheker geïnformeerd of wij hypotheek zonder nhg konden krijgen. Hebben een bkr melding a plus h van delta lloyd.Dit was geen probleem. Huis gezocht aangekocht met ontbindende voorwaarden.Op 21 mei offerte gevraagd.Pas op 8 juni uitslag en kan geen hypotheek krijgen. Wel € 1500,- kosten gemaakt en aankoop ontbonden. Schandalig dat dit zo gaat.Kan zelfs tot een ton zelf bijbetalen maar dat maakt niet uit blijft nee.
Ze zeggen dat mijn betaalverleden niet goed is. Kreeg wel overschot teruggestort omdat ik te veel hypotheek betaald had. Ja dat is niet goed he......

Had graag gewoon een hypotheek gehad. Of ze hadden gelijk moeten zeggen dat het niet kon. Heb nu kosten gemaakt en verkoper en onszelf enorm teleurgesteld.

Delta Lloyd
    Geachte heer Mulder,

Wij hebben uw klacht ook via Klacht.nl ontvangen. Wij nemen uw klacht daar in behandeling.

Delta Lloyd Webcare
    wmulder
    hypotheker had ook een klacht ingediend. Het enige wat gebeurde was opnieuw beoordelen en weer afwijzen.
    Delta Lloyd
    Geachte heer Mulder,

U heeft zowel via Klachtenkompas.nl als via Klacht.nl dezelfde klacht gemeld.
    Aangezien uw klacht via klacht.nl al in behandeling is genomen, zullen wij u ook via klacht.nl informeren over de afhandeling.
    Graag willen wij voorstellen om de klacht hier (via Klachtenkompas.nl) te sluiten, omdat er al 1 loopt.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Delta Lloyd Webcare
    wmulder
    wordt via deze site wel veel sneller gereageerd.
    kan alsnog later weer een klacht indienen

wmulder

Ook een klacht indienen over Delta Lloyd?