Klacht Delta Lloyd: toezegging niet nakomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 116184
Gebruiker
wmulder
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Via hypotheker geïnformeerd of wij hypotheek zonder nhg konden krijgen. Hebben een bkr melding a plus h van delta lloyd.Dit was geen probleem. Huis gezocht aangekocht met ontbindende voorwaarden.Op 21 mei offerte gevraagd.Pas op 8 juni uitslag en kan geen hypotheek krijgen. Wel € 1500,- kosten gemaakt en aankoop ontbonden. Schandalig dat dit zo gaat.Kan zelfs tot een ton zelf bijbetalen maar dat maakt niet uit blijft nee.
Ze zeggen dat mijn betaalverleden niet goed is. Kreeg wel overschot teruggestort omdat ik te veel hypotheek betaald had. Ja dat is niet goed he......

De oplossing

Had graag gewoon een hypotheek gehad. Of ze hadden gelijk moeten zeggen dat het niet kon. Heb nu kosten gemaakt en verkoper en onszelf enorm teleurgesteld.

4 reacties

  1. Auteur
    Delta Lloyd
    Datum
    Geachte heer Mulder,

    Wij hebben uw klacht ook via Klacht.nl ontvangen. Wij nemen uw klacht daar in behandeling.

    Met vriendelijke groet,

    Delta Lloyd Webcare
  2. Auteur
    wmulder
    Datum
    hypotheker had ook een klacht ingediend. Het enige wat gebeurde was opnieuw beoordelen en weer afwijzen.
  3. Auteur
    Delta Lloyd
    Datum
    Geachte heer Mulder,

    U heeft zowel via Klachtenkompas.nl als via Klacht.nl dezelfde klacht gemeld.
    Aangezien uw klacht via klacht.nl al in behandeling is genomen, zullen wij u ook via klacht.nl informeren over de afhandeling.
    Graag willen wij voorstellen om de klacht hier (via Klachtenkompas.nl) te sluiten, omdat er al 1 loopt.

    Alvast bedankt voor uw medewerking.


    Met vriendelijke groet,

    Delta Lloyd Webcare
  4. Auteur
    wmulder
    Datum
    wordt via deze site wel veel sneller gereageerd.
    kan alsnog later weer een klacht indienen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wmulder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Delta Lloyd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen