Klacht Deluchtmassameterspecialist.nl: Het geleverde produkt werkt niet in mijn auto

John Tolhoek

Sinds ik de nieuwe luchtmassa meter heb gemonteerd in mijn Alfa 156 krijg ik soms een lambdasensor fout melding en houd de motor in.
Gisteren aan te zoeken geweest naar dit probleem.Nu blijkt dat als ik de oude luchtmassameter weer terug zet ik de lambdasensor melding niet meer krijg.
Bij vergelijking van de oude en de nieuwe luchtmassameter zie ik dat de nieuwe geen Bosch is ( ik zie geen merk teken) en dat het element anders is.
Volgens de advertentie bieden jullie een Bosch luchtmassameter aan maar die ik heb gekregen is dat niet en dus niet de geschikt voor mijn Alfa 156.Wil graag gebruik maken van de aangeboden 24 maanden garantie en het product retour sturen.
En het aankoop bedrag van 69 euro terug te ontvangen.
De geleverde imitatie LMM werkt niet zoals verwacht mocht worden.
Hoor graag van u hoe ik de LMM retour kan sturen.

En het aankoop bedrag van 69 euro terug te ontvangen.
Aangeboden LMM werkt niet in mijn type Alfa 156.

Wij vinden dat Deluchtmassameterspecialist.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Deluchtmassameterspecialist.nl?