Wij vinden dat Deluxe Woonboulevard B.V hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Deluxe Woonboulevard B.V: Defecte deuren
Details
Klacht
Beste ,Er zijn twee deuren die we hebben besteld. Ze hebben het product met veel gebreken en krassen afgeleverd. De kwaliteit van de deuren verschilt aanzienlijk van wat in de showroom bieden. Ik beschouw het als oplichterij .We weigerden de dueren uit de winkel op te halen. Onze pogingen om ons geld terug te krijgen zijn niet gelukt, er kwam geen reactie van de administratie op onze e-mails en telefoontjes.
Met vrendelijke groet
I.Stratulat
Gewenste oplossing
Ik wil graag het vooruitbetaalde bedrag van 320 euro terugkrijgenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.