Klacht Demo-advies: Zeer onprofessioneel loopbaanadvies tegen een heel hoog bedrag

Venda1979

Aan alle mensen die overwegen het advies bij Demo advies in te winnen. Doe het niet! Ik benaderde ze voor een loopbaanadvies voor mijn zoon. Ze laten je eerst 1250 euro vooraf betalen. Daarna doen ze niet meer zo veel. 2 keer een kort interview met mijn zoon adhv simpele formuliertjes. Dan een flut rapportje vol fouten schrijven waarin staat wat mijn zoon ze letterlijk zelf heeft verteld. Meer niet! Geen tests om een objectief beeld te geven. Helemaal niets. En als je dan klaagt dan nemen ze je klacht niet serieus. Ze vragen niet eens waar je moeite mee hebt en of ze iets kunnen doen om je wel tevreden te stellen. Als je dan ten einde raad vraagt of je bij een controlerende instantie je klacht kan indienen geven ze rustig aan die die er niet is en dat je maar naar de kantonrechter moet. Wees dus gewaarschuwd!

Het advies uitbreiden of volledige bedrag terug betalen. Minimaal externe controleur ,objectief laten vaststellen of ik gelijk heb.

Venda1979
    Ik heb nog geen reactie ontvangen.....

Ook een klacht indienen over Demo-advies?