Klacht DenHaagOnderneemt.nl: nota indienen voor niet- en/of foutief verrichte diensten

Donna

Den Haag Onderneemt, contactpersoon [naam verwijderd door moderator], heeft mij telefonische benaderd met het aanbod om mijn activiteiten meer aandacht te geven op hun Ondernemings site.
Er was een proefperiode van 7 werkdagen afgesproken, voor 10 €. Er werd niet bij gezegd dat het exclusief BTW was. Ik wilde twee vermeldingen voor 2 soorten activiteiten
De uitvoering van de vermelding was erbarmelijk, gewoon wat info van mijn websites bij elkaar gezet en zo op internet ten toon gespreid, wat gewoon een anti-reclame is. Ik heb telefonisch aanwijzingen moeten geven en toen zaten er nog steeds fouten in. Er was tweemaal dezelfde tekst in 2 verschillende vermeldingen neergezet. Foto's die bij de ene vermelding geplaatst werden, veranderden bij de andere vermelding mee. Kortom: het is al die tijd 1 vermelding geweest en niet 2. Ik heb diverse malen gemaild over deze fouten, maar het kwam niet in orde. Kortom, ik wilde niet verder met dit bedrijf, maar krijg wel een nota voor 2 vermeldingen.

Het terugbrengen van de nota naar 1 vermelding in plaats van 2. Dat betekent de helft van het bedrag dat in rekening is gebracht, dat wil zeggen: 10,- plus btw.
Dit heb ik op 25 april al telefonisch bij [naam verwijderd door moderator] van aangegeven tijdens het afrondende telefoontje. Ook heb ik deze reactie gegeven in de email als antwoord op de mij elektronisch gestuurde nota d.d. 28 april '16

Wij vinden dat DenHaagOnderneemt.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Donna
    De Ondernemersgroep, onderdeel 'Den Haag onderneemt' is op mijn protest tegen de nota ingegaan, maar zeer onbevredigend en niet overeenkomstig de feiten. De uitgebreide e mail correspondentie getuigt hiervan. Dit heb ik als antwoord aangevoerd. Sindsdien geen reactie van de Ondernemersgroep meter ontvangen. Ik heb de helft van de nota betaald, aangezien er maar 1 vermelding was, maar gebrekkig: ik heb veel moeten corrigeren. De vermelding Workshops en Psycholoog waren niet apart van elkaar
    Donna
    Den Haag Onderneemt stuurde na mijn betaling van de helft , een herinnering. Aangegeven wordt dat als het resterende bedrag niet binnen 1 week betaald is, er 12,50 € aan administratiekosten bijkomt. Den Haag Onderneemt weigert om zich bij Klachtenkompas aan te sluiten. Den Haag Onderneemt gaat niet in op mijn protestmail die ik stuurde toen zij onjuistheden over de ingediende rekening zonden. Ik begrijp niet dat enig Haags bedrijf in zee gaat met Den Onderneemt: volkomen ondermaats werk!
    Donna
    Men gaat bij 'Den Haag Onderneemt' in 't geheel niet in op mijn kritische kanttekeningen. Het enige wat men er tegenover wist te stellen, was dat men mij met korting over de streep wilde trekken om een vervolgpakket te accepteren. Daarom: bedrijven die hun producten/diensten via Den Haag Onderneemt promoten, bekijk ik extra kritisch. Ik heb de bestelling bij een inmiddels afgezegd. Als je genoegen neemt met inferieure promotie, belooft het eigenlijke product/dienst ook niet veel goeds

Donna

Ook een klacht indienen over DenHaagOnderneemt.nl?