Klacht Denksport: Denksport stort geld niet terug en reageert niet

Freddy55

In verband met mijn abonnement heb ik in juli 2016 het abonnementsgeld voor de periode augustus 2016 - augustus 2017 betaald.
In december 2016 heb ik het abonnement opgezegd. Omdat ik tot augustus betaald had was ik in de veronderstelling dat ik de nummers van het resterende half jaar zou ontvangen. Toen ik in januari het nieuwe nummer niet ontving heb ik op 16 januari per mail contact gezocht met de klantenservice. Ik kreeg een mail terug met de mededeling dat het abonnement per januari 2017 stopgezet was en dat er een creditnota van € 32,82 aangemaakt was en dat dat bedrag overgemaakt zou worden op mijn rekening.
Op 31 januari stond het geld nog niet op mijn rekening en heb ik wederom een mail gestuurd waarin ik gevraagd heb het geld alsnog te storten.

Op 6 februari kreeg ik een mail met de medeling dat er per abuis twee creditnota's waren aangemaakt en dat het systeem daar niets mee kon. Het zou in orde gemaakt worden.
Het is nu 4 april en het geld staat nog steeds niet op mijn rekening. Tussen 14 februari en nu heb ik al verscheidene telefoontjes gepleegd en mails gestuurd. Op mijn mails krijg ik geen antwoord meer en aan de telefoon "begrijpt men niet hoe het kan dat ik mijn geld nog niet heb", maar daar blijft het bij.

Zo snel mogelijk het geld waar ik recht op heb op mijn rekening.

Wij vinden dat Denksport hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Denksport?