Klacht Denksport: Niet nakomen van afspraken

Klachtnummer
# 252587
Gebruiker
Z.M. Haasjes-Bulder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een abonnement op het tijdschrift Cryptokrakers. De uitgeverij Keesing beëindigde de uitgave hiervan eind september/ begin oktober 2016. Ik kreeg hier bericht over en kon kiezen uit twee opties: het geld van het resterende abonnement terug of een vervangende goedkopere uitgave met een lagere moeilijkheidsgraad. Ik koos voor de optie geld terug.
Er werd mij beloofd dat het geld z.s.m. teruggestort zou worden.
Ik heb zowel per mail als per telefoon contact hierover gehad met de uitgeverij, want ik heb nog steeds geen geld terug. De vriendelijke mevrouw van de klantenservice werd er ook wanhopig van en beloofde mij dat het geld uiterlijk in de eerste helft van januari 2017 gestort zou worden. Tot op heden heb ik nog niets gezien of gehoord.....

De oplossing

Geld z.s.m. terug storten, met excuses.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Denksport hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Denksport?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen