Klacht Dennenmarken Sauna en Beauty: 10 badenkaart

Willem Deijsselberg

Wij hebben bij Sauna Dennenmarken een 10 badenkaart gekocht, waarvan we door familie en gezindheidsproblemen geruime tijd geen gebruik van hebben kunnen maken. In kleine letters staat er op vermeld dat hij 1 jaar geldig is. Alleen staat er nergens op wanneer de aankoop gedaan is en het jaar dus ingaat. Gezien de omstandigheden zijn we nu weer zover dat we eer gebruik van willen maken en we hebben het bedrijf verzocht, nadat zij gemeld hadden dat de looptijd verlopen is, uit coulance-overwegingen en gezien de omstandigheden de kaart te verlengen zodat wij in de komende periode van de nog resterende baden, 5 van de 10 gekochte baden, gebruik konden maken. Als (oud)ondernemer ken ik het belang van netjes en vriendelijk blijven handelen en heb mij daar ook aan gehouden, maar ik heb hen wel vermeld dat ik via de mij bekende lijnen zal pogen om duidelijk te maken dat ik hun handelen verre van vriendelijk vind.

Verlenging van de gebruikstermijn met ca. 3 maanden gerekend vanaf heden

Wij vinden dat Dennenmarken Sauna en Beauty hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dennenmarken Sauna en Beauty?