Klacht Dennenmarken Sauna en Beauty: 10 badenkaart

Klachtnummer
# 30923
Gebruiker
Willem Deijsselberg
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben bij Sauna Dennenmarken een 10 badenkaart gekocht, waarvan we door familie en gezindheidsproblemen geruime tijd geen gebruik van hebben kunnen maken. In kleine letters staat er op vermeld dat hij 1 jaar geldig is. Alleen staat er nergens op wanneer de aankoop gedaan is en het jaar dus ingaat. Gezien de omstandigheden zijn we nu weer zover dat we eer gebruik van willen maken en we hebben het bedrijf verzocht, nadat zij gemeld hadden dat de looptijd verlopen is, uit coulance-overwegingen en gezien de omstandigheden de kaart te verlengen zodat wij in de komende periode van de nog resterende baden, 5 van de 10 gekochte baden, gebruik konden maken. Als (oud)ondernemer ken ik het belang van netjes en vriendelijk blijven handelen en heb mij daar ook aan gehouden, maar ik heb hen wel vermeld dat ik via de mij bekende lijnen zal pogen om duidelijk te maken dat ik hun handelen verre van vriendelijk vind.

Gewenste oplossing

Verlenging van de gebruikstermijn met ca. 3 maanden gerekend vanaf heden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dennenmarken Sauna en Beauty hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dennenmarken Sauna en Beauty?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen