Klacht DennisDeal.com: Heb ik recht op terugbetaling?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 551704
Gebruiker
Splinter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 28 april 2021 heb ik voor een bedrag van 20,99 via internet een sleutelhanger gekocht bij DennisDeal. Deze is nooit geleverd. De track en trace code zegt dat deze op 18 mei vanuit China is afgeleverd in Nederland. Daarna geen berichten meer. Ik heb met e-mail een stuk of 5 keer contact gehad met DennisDeal. Ik heb hun verzocht het bedrag terug te storten op mijn rekening. DennisDeal wil mij voor 10 euro een nieuwe sleutelhanger toesturen. Mijn vraag is, heb ik recht op terugstorting van het aankoopbedrag of moet ik de deal van hun accepteren?
Zoals u ziet gaat het om een betrekkelijk klein bedrag. In het verleden werden bij mij bij andere firma's, wanneer het aankopen op het internet betrof, altijd de aankoopkosten vergoed. Het is meer een principiële kwestie.
DennisDeal heeft mij overigens altijd correct en vriendelijk te woord gestaan.

De oplossing

Terug storting van het aankoop bedrag.

1 reactie

  1. Auteur
    Splinter
    Datum
    Geen geld terug ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Splinter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DennisDeal.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen