Klacht Denon Hifi: Defecte voeding DENON audiosysteem binnen 3 jaar na aanschaf

Klachtnummer
# 270945
Gebruiker
S.J.A.C. Kuijpers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voeding van Denon CEOL N8 hifi-systeem is binnen 3 jaar na aanschaf stuk gegaan waardoor het apparaat niet meer gebruikt kan worden. Garantie was 2 jaar en is dus verlopen, maar ik vind dat ik mag verwachten dat bij normaal gebruik een essentiëel onderdeel als de voeding het langer volhoudt dan 3 jaar. Ik heb hier reeds contact over gehad met Denon maar zij zijn van mening dat hen niets te verwijten valt en dat ik zelf voor de reparatie moet opdraaien.

De oplossing

Ik zou het op prijs stellen wanneer Denon in ieder geval 50% van de reparatiekosten voor haar rekening neemt, indien het systeem gerepareerd wordt door haar eigen officiele reparateur Audio Service B.V.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Denon Hifi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Denon Hifi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen