Klacht Denon Hifi: Denon is gestopt met Internet radio waardoor mijn apparaat gedeeltelijk onbruikbaar is geworden

Klachtnummer
# 445512
Gebruiker
Abolletje!!!
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Denon receiver AVR 1200 aangeschaft op 10-04-2016.
Denon is gestopt met Internet radio en geeft een webside (vTuner) de schuld.
Die webside is overgegaan op een betaalde side.
Ik heb de Denon aangeschaft juist voor internet radio.
Ik heb deze receiver bij denon gekocht en niet bij vTuner.
Ik vind dat Denon hiervoor verantwoordelijk is, en niet een ander.
Bij de aanschaf word er niets vermeld over vTuner.

De oplossing

Internet radio weer in orde maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Denon Hifi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Denon Hifi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen