Klacht Denon Hifi: Denon radio door Denon onklaar gemaakt

Klachtnummer
# 580844
Gebruiker
kapotteradio
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds 29 januari werkt mijn radio ontvanger DRA-F109 niet meer. omdat Denon die doormiddel van gijzelingssoftware onklaar heeft gemaakt. Dit staat openlijk op hun website: support-nl.denon.com. Alleen tegen betaling zou mijn 7 jaar geleden gekochte en betaalde radio het weer gaan doen! Er wordt gesuggereerd dat Denon er niets aan kan doen omdat het om software van Vtuner gaat, maar als Denon met onbetrouwbare toeleveranciers in zee gaat, moet Denon deze maar in de hand houden en de schade die zij aanrichten herstellen!

Gewenste oplossing

Denon moet er voor zorgen dat mijn radio weer normaal gaat werken, zonder dat ik betalen moet aan diegenen die mijn radio onklaar gemaakt hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Denon Hifi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Denon Hifi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen