Klacht Dental Clinics Almere: Dental Clinics Almere wil vermeende gemiste afspraak in rekening brengen

R. Zurbano

Mijn 16 jarige zoon was voor controle bij Dentalclinics Almere geweest. Daar werd geconstateerd dat hij een gaatje had. Er is geen vervolgafspraak gemaakt. Ivm de vele afspraken welk kort van tevoren door Dentalclinics zijn afgezegd en slechte kwaliteit zorg wat geleverd werd, zijn wij overgestapt naar een andere tandarts. Daar had mijn zoon een afspraak gemaakt om dit gaatje te laten vullen. Deze tandarts kwam tot de conclusie dat er geen sprake was van een gaatje.
Dental clinics beweert nu dat er een vervolgafspraak gemaakt is met mijn zoon en dat zij een mail hebben verstuurd. Gek genoeg is er geen mail te vinden, ook niet in de spambox waar [naam verwijderd door moderator] van Denta Clinics naar refereert.
In reactie op de klacht welk ik per mail heb gestuurd schrijft "[naam verwijderd door moderator]" dat het goed is dat wij aangeven dat zaken niet goed zijn gelopen maar dat de betaalverplichting voor een vermeende niet nagekomen afspraak blijft.

Gezien het slordig verleden van Dentalclinics: mondhygienist die te laat komt en slordig werk levert, diverse afspraken op de dag zelf afzeggen ivm zieken, emails en sms'en welk niet door hen zijn verzonden, verdoving toedienen zonder toestemming en een verkeerde diagnose stellen lijkt de fout mbt de gemiste afspraak niet aan ons te liggen. Mijn voorstel is om de in rekening gebrachte kosten ongedaan te maken.

R. Zurbano

Ook een klacht indienen over Dental Clinics Almere?