Klacht Dental Clinics Almere: Niet nagekomen afspraken

Birgul06

Meerdere malen aangegeven dat er een adreswijziging is geweest, niets meegedaan (want ik krijg nog altijd brieven op het oude
adres)! Wij krijgen onterecht herinneringen van niet gemaakte afspraken. Je belt ze op, spreekt iets af, vervolgens komen zij die nooit na! Voorbeelden: “mevrouw u wordt teruggebeld over een paar dagen”, geen response, ook niet op mijn verstuurde emails! Zij bieden een second opinion aan, voor, door hun gemaakte fout, aan, die kosteloos zou worden, vervolgens krijg ik een factuur (naar het oud adres, en omdat ik die vrij laat binnenkrijg) krijg ik ook nog eens een herinnering op die factuur (second opinion). Dit betekent dat ik continue hier achteraan moet gaan, dit kost mij energie, tijd en uiteraard geld (telefoonkosten). Vandaag (13-08-2020) maar weer gebeld omdat ik weer geen response gehad hebt maar wel een herinnering voor mijn zoon (omdat hij niet op zijn afspraak is verschenen) deze afspraak is niet gemaakt door ons! Door ons gemaakte afspraak was in februari 2020 en die heb ik afgebeld omdat mijn zoon ziek was, vroegen of ik een nieuwe afspraak wilde maken, aangegeven dat ik dat t.z.t. Wel zelf doe, niet gedaan door corona. En juni scheen er een afspraak te staan?! Geen idee hoe? En kregen wij hiervoor een herinnering ook oud adres! En u kunt al begrijpen hoe gefrustreerd ik dan kan zijn, mevrouw achter de balie vond dat niet (Frustratie uiten)kunnen en wilde mij telefonisch niet zo helpen en moest ik maar in de wacht zodat zij verder andere patiënten kon helpen! Nou, u kunt begrijpen dat mijn bloed begon te koken!! Ik ben er helemaal klaar mee!

Mij uitschrijven en alle afspraken verwijderen en absoluut geen facturen meer opsturen! (En al helemaal niet op het oud adres)

Ook een klacht indienen over Dental Clinics Almere?