Klacht Dental Complete Pro‏: actievoorwaarden staan onder het artikel copyright zonder opvallende lay-out

Marijke Fransen

Actievoorwaarden hoeven bij het bestellen van het proefpakket (alleen de verzendkosten betalen ad € 3,99 via Ideal) niet te worden aangevinkt voor accoord. Je krijgt dan na 7 dagen automatisch een vervolgpakket binnen en er wordt dan automatisch een bedrag van € 59,99 van je rekening afgeschreven. Ik had deze actievoorwaarden niet gelezen omdat deze 'misleidend' in de bevestigingsmail, betalingsbevestiging, etc. stonden meteen achter de copyrightregels. Niets hoeven aanvinken. Ook geen machtiging afgegeven voor een automatische incasso. En toch werd het bedrag € 59,99 van mijn rekening afgeschreven. Heb dit bedrag meteen gestorneerd. De vervolgzending heb ik per post retour gezonden.

Actievoorwaarden duidelijk en goed zichtbaar beschrijven. Eerst voor akkoord en 'als gelezen' aan laten vinken.
Machtiging voor automatische incasso eerst schriftelijk laten ondertekenen.

Wij vinden dat Dental Complete Pro‏ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?