Klacht Dental Complete Pro‏: er wordt je eerst een proefpakket aan geboden,tegen verzendkosten.

Anoniem

nou ik heb dus de actie voorwaarden niet goed gelezen en als je het proefpakket hebt betaals krijg je een email met een vervolgset deze moet je echter afmelden,binnen 7 dagen. ,zo niet dan zit je aan een pakket tandpasta vast ter waarde van 59;95.dit wordt dus ook zeer snel van je rekening via incasso gehaald..Ik heb het pakket dus terug gestuurd en gemaild ze hebb en me dus afgemeld maar ik moet wel dat pakket betalen want ze kunnen het niet terug nemen.nu hebben ze me aangeboden om het in termijnen te betalen.Dit heb ik maar goed gevonden al ben ik het er eigenlijk niet mee eens,wel gevraagd of ze mij het pakketje nog willen opsturen.Stel je bent op vakantie dan kan je ook niet reageren binnen die 7 dagen zit je ook aan het pakket vast.ik heb dus gezegt dat ik het niet kan betalen en nu mag dat dan gespreid.ik vind dit echter een opdringerig iets.kunt hier eens onderzoek naar doen of dit zomaar mag en of je het echt verplicht bent om aan te nemen..

Wij vinden dat Dental Complete Pro‏ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Dental Complete Pro‏?