Klacht Dental Complete Pro‏: Onbesteld artikel ontvangen dat al geincasseerd werd vanaf mijn bank.

Klachtnummer
# 30359
Gebruiker
delphina69
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vorige week zag ik dat er een bedrag van 59 euro vanaf mijn rekening werd afgeschreven door dental complete pro voor een NIET besteld artikel. Drie kleine tandpastas zaten in deze pakketje. Dus deze zijn zeker niet 59 euro waard. Hoe moet dit worden afgehandeld???

Gewenste oplossing

Ik vraag hen deze producten minder in rekening te brengen en het verschil terug te storten. Ze zijn niet eens 10 euro waard.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dental Complete Pro‏ hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dental Complete Pro‏?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen