Klacht Dental Vision Holland: geen adequate hulp bij een noodgeval

Klachtnummer
# 113403
Gebruiker
J.C. van Herk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zes weken na ontvangst van een nieuw klikgebit viel spontaan een voortand uit het gebit.Omdat ik 's avonds en de andere morgen afspraken had direct gebeld met Dental Vision ('s middags half drie) met de vraag of ik langs kon komen voor een spoedreparatie. Dat was niet mogelijk.Moest maar de volgende ochtend komen en dan 's middags het gebit afhalen. Omdat ik niet naar een afspraak kon gaan met een gat middenvoor in het gebit ben ik naar een collega bedrijf gegaan waar ik binnen 15 minuten ben geholpen. Geklaagd bij Dental Vision, zonder succes. Heb € 43.61 reparatiekosten moeten betalen. Omdat dit voorval binnen 6 weken na aflevering plaatsvond vergoeding gevraagd aan Dental Vision maar dat werd geweigerd. Moest ik maar niet naar een ander bedrijf gaan die mij overigens bijzonder snel heeft geholpen.

Gewenste oplossing

Graag vergoeding van de gemaakte kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Dental Vision Holland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Dental Vision Holland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen