Klacht DentaSmile: geld terug

Klachtnummer
# 109909
Gebruiker
sam
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Bij dentasmile heb ik per ongeluk mijn gegevens ingevuld, nu kreeg ik gelijk een pakketje toegestuurd waar ik geen toestemming voor gegeven heb.
Het is teruggestuurd omdat ik het niet hoeft. Het eerste pakketje heb ik gewoon betaald.
Ik kreeg gewoon weer een vervolgpakketje, is ook weer teruggestuurd, maar niet betaald. IK HOEF HET GEWOON NIET. Het is gelijk via de mail opgezegd.
Nu blijf ik aanmaningen krijgen en de volgende stap is de deurwaarder.
Wat moet ik doen?

Gewenste oplossing

stoppen met het sturen van facturen
en geheel stoppen met verkopen
site per direct uit de lucht

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DentaSmile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DentaSmile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen