Klacht DentaSmile: heb net een pakketje wat ik niet besteld heb

Klachtnummer
# 133682
Gebruiker
marspyk1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Pakketje ontvangen van dentasmile wat ik niet besteld heb (15 okt jl) wil er ook niets mee te maken hebben bij de factuur staat ook geen adresgegevens of tel no wel emailadres
nl@dentasmile.eu waar ik ook direkt naar gemailt heb maar verwacht daar geen antwoord op zit een factuur bij van 41 euro moet ik binnen 14 dagen betalen vervaldatum betalen 23-10-2015 was dit niet van plan wat moet ik doen
mvg marjan

Gewenste oplossing

Dat dit zo snel mogelijk word opgelost en niets meer toegestuurd krijg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DentaSmile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DentaSmile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen