Wij vinden dat DentaSmile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht DentaSmile: Niet bestelde tubes o.i.d. ontvangen van DentaSmile !!!
Details
Klacht
Begin oktober werd ik via een bekende kledingwebsite doorgelinkt naar een andere site, ik kon een gratis proefmonster ontvangen, toen ik doorhad dat ik wel degelijk moest betalen gelijk mijn gegevens weggehaald, niks bevestigd en ook niks besteld.Vandaag kreeg ik een pakketje thuis, 3 doosjes van DentaSmile!!!!!
Faktuur van € 61,=
Gelijk teruggemaild naar het vermelde mailadres nl@dentalsmile.eu, dat ik nooit iets besteld heb, niks bevestigd heb, en ook nooit een bevestiging heb ontvangen.
Ik wil natuurlijk de envelop met inhoud retourneren, op kosten van Dentasmile.
Als dit bedrijf, Dentasmile, dit niet netjes oplost valt het onder pure oplichterij.
Ik ben benieuwd.
Gewenste oplossing
Vernietiging van factuur en mogelijkheid terugzenden pakketje naar antwoordnummer.Verder contact wordt niet op prijs gesteld, dus geen verdere reclame-mail, post o.i.d.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.