Klacht DentaSmile: Niet bestelde tubes o.i.d. ontvangen van DentaSmile !!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 134187
Gebruiker
Maggie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Begin oktober werd ik via een bekende kledingwebsite doorgelinkt naar een andere site, ik kon een gratis proefmonster ontvangen, toen ik doorhad dat ik wel degelijk moest betalen gelijk mijn gegevens weggehaald, niks bevestigd en ook niks besteld.
Vandaag kreeg ik een pakketje thuis, 3 doosjes van DentaSmile!!!!!
Faktuur van € 61,=

Gelijk teruggemaild naar het vermelde mailadres nl@dentalsmile.eu, dat ik nooit iets besteld heb, niks bevestigd heb, en ook nooit een bevestiging heb ontvangen.

Ik wil natuurlijk de envelop met inhoud retourneren, op kosten van Dentasmile.
Als dit bedrijf, Dentasmile, dit niet netjes oplost valt het onder pure oplichterij.

Ik ben benieuwd.

Gewenste oplossing

Vernietiging van factuur en mogelijkheid terugzenden pakketje naar antwoordnummer.
Verder contact wordt niet op prijs gesteld, dus geen verdere reclame-mail, post o.i.d.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DentaSmile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Maggie
    Datum
    ik heb een aantal keren een intimiderende aanmaning gehad, na het laatste mailcontact bood bedrijf excuus aan, daarna niks meer gehoord.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DentaSmile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen