Klacht DentaSmile: ongevraagd wat opgestuurd krijgen na invullen van een enquete van Action

Klachtnummer
# 136943
Gebruiker
Peterschmeitz
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We krijgen ongevraagd opgestuurd spullen van Dentasmile, echter met een rekening, ze noemen het een Vooruitbetaling Bill, te betalen Eur 61,00 een rare benaming als je spullen al hebt. na invullen van een zgn enquete van Action daar kon je na invullen een keuze maken, voor een kado als beloning, die keuze is niet gemaakt en was afgebroken de sessie, inmiddels al een email gestuurd met tekst dat we niets gaan betalen zojuist gedaan 5-11-2015

Gewenste oplossing

niets betalen, en advies krijgen van u wat met spullen te doen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DentaSmile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DentaSmile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen