Klacht DentaSmile: pakkeje gekregen dat ik niet bestelt heb

Klachtnummer
# 113012
Gebruiker
han linders
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ook ik heb ervaring met dentasmile. ik kreeg een pakketje toegestuurd waarin tevens een factuur zat van 40 euro. Ik heb het teruggestuurd maar nu krijg ik steeds facturen toegestuurd met steeds maar hogere rekeningen. Ik heb het produkt nooit besteld. Het heeft te maken met het mooier maken van je gebit (witter geloof ik) maar ik heb al heel lang een kunstgebit. En maar dreigen met een incassobureau. Wat zou het fijn zijn als dit nu eens afgehandeld zou worden.

Gewenste oplossing

dat ik geen factuur meer van hen krijg. ik heb het produkt nooit bestelt. Lees hierboven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DentaSmile hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DentaSmile?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen