Wij vinden dat Deonlinetandarts.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Deonlinetandarts.nl: Bestelling nog steeds niet ontvangen
Details
Klacht
Ik heb op 22 december een bestelling gedaan ORD 26054 /factuur INV 26985 . Tot nu toe niets ontvangen. Ik heb diverse keren een mail gestuurd om status te weten. Ik heb ook via Wahts app gebeld (niet breikbaar ), niets heeft een resultaat opgeleverd. Voice mail gecontacteerd en krijg je melding voice mail box is vol.Ik had in verleden al betelling gedaan via deonline tandarts en dat ging goed, maar nu ben ik verbaasd dat er geen reactie is. Graag hoor ik meer.
Ronald van Weezel
Gewenste oplossing
De bestelling leveren of me op zijn minst informeren wat het probleem is.Betaling was in december wel van mijn bank rekening afgeschreven.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.