Klacht Deoplosmiddelspecialist.nl: Bestelde spullen worden niet geleverd en het bedrijf reageert nergens op.

Leon

Dit bedrijf was aan het wachten op mijn pakket wat vast stond bij de douane. Afgelopen maandag zou het bij hun afgeleverd worden en dus ook naar mij verstuurd worden. Nadat dit niet was gebeurd heb ik contact opgenomen(ze namen zomaar de telefoon op) en werd mij verteld dat ze het pakket hadden opgestuurd maar mij vergeten waren een Track &Trace nr te sturen. Uiteraard de volgende dag nog niks. Ik moest weer bellen en er werd mij verteld dat ze er door de drukte niet aan toe waren gekomen. Deze mevr deelde mij mede dat ik de verzendkosten gecrediteerd kreeg, ik dacht 'dat is aardig'. Je raadt het al, volgende dag nog steeds geen pakket zoals te verwachten was. Na weer met moeite contact te hebben gekregen via email uiteindelijk, werd mij medegedeeld dat ze de gehele bestelling hebben geannuleerd en mij het geld hebben terug gegeven wat overigens niet de afspraak was. Al met al raad ik iedereen af om ooit iets bij de oplosmiddelspecialist aan te schaffen, want het lijkt erop dat als je niet zelf achter je bestelling aan zit dat dit bedrijf je probeert op te lichten, want als je zelf geen contact zoekt, dan laten ze het gewoon zitten(met andere woorden "je hoort niks van hun".

Niet alleen voor mij maar in het algemeen mogen ze wat beleefder tegen klanten zijn en gewoon de bestelde goederen leveren aan hun klanten.

Ook een klacht indienen over Deoplosmiddelspecialist.nl?