Klacht Deoplosmiddelspecialist.nl: Bestelling niet geleverd en geen contact mogelijk

Klachtnummer
# 321761
Gebruiker
vanBee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 18-7 een bestelling geplaatst en betaald bij het betreffende bedrijf. Niet alles was op voorraad. Via een e-mail heb ik verzocht om de bestelling in een keer te leveren. Hierop is bevestigend geantwoord. Nadat de levering uitbleef heb ik hier navraag over gedaan. Er werd geantwoord dat het een week later geleverd zou worden. Ook dit is niet gebeurd. Dat was het laatste contact mogelijk. Mails worden niet meer beantwoord, telefonisch krijg ik een antwoordapparaat. De site is nog steeds online

De oplossing

Ik zou graag mijn bestelling alsnog geleverd krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    vanBee
    Datum
    Op 15-9 stond plots de DHL voor de deur met een pakketje van Deoplosmiddelenspecialist. Ik blij natuurlijk zo, zo onverwachts. Het was echter niet de hele bestelling. Er zou nog een nalevering komen. Daar wacht ik nu nog steeds op.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren