Klacht Deoplosmiddelspecialist.nl: Dit zijn oplichters, politieaangiften worden gedaan, verkopen nu ook via Bol.com

Bouwman

In September heb ik een zakelijke iDeal betaling gedaan voor een bestelling die nooit zijn geleverd. Dit bedrijf is zowel telefonisch als e-mail niet te bereiken, in verband met de enorme drukt aldus hun voicemail. Na vele pogingen uiteindelijk 1x telefonisch een gelukstreffer te hebben gehad met de belofte dat zij het voor mij zou oplossen, helaas niet dus! Inmiddels ben ik er achter gekomen dat zij nu ook via Bol.com verkopen en vreemd genoeg zijn de recenties hier wel goed. Ik heb Bol.com van de oplichtingspraktijken op de hoogte gesteld en verwezen naar de reeks aan klachten omtrent dit bedrijf en het verzoek gedaan om DeOplosmiddelSpecialist eens goed onder de loep te nemen want dit bedrijf klopt niet. Het bedrijf bestaat uit 2 personen (man & vrouw) met samen een heel verleden, google maar eens en je zult versteld staan waar zij bij betrokken zij geweest.

Advies, bestel niets bij dit bedrijf, ook niet via Bol.com want DeOplosmiddelSpecialist zijn grote oplichters zoals je aan de reeks aan klachten kunt lezen.

Stoppen met het oplichten van mensen en de betaalde spullen alsnog leveren.

Bouwman
    Nog steeds geen oplossing door de oplosmiddelspecialist!