Klacht Deoplosmiddelspecialist.nl: Levering duurde 4 weken. Teveel betaalde kosten worden niet teruggestort.

# 152035
YDE

De site werkt goed. Veel producten met goede omschrijving. Maar het afleveren heeft haast 4 weken in beslag genomen. Het was gewoon op voorraad. Na mailen en mailen komt er via de telefoon antwoord dat et druk is en een partner ziek is. Geen probleem. Kan gebeuren.
Weer een week wachten en zowaar alles komt binnen. Het bedrag dat teruggestort moetworden zou direct over gemaakt worden. Daar wacht ik nog steeds op . Dat een bedrijf voor 22 euro als oplichter te boek wil staan.
Ik bestel hier nooit weer. Missschien kunnen zij voor die 22 euro hun administratieve processen wat opfleuren.

Geld retour

RL Trading Geleen

Dat er rond de nieuwjaar het 1 en ander fout is gegaan zal ik niet ontkennen.Jong bedrijf wat iets te snel groeide.Inmiddels pakken we het anders aan.De site is verbeterd ,inzicht in orders enz.

te weinig tekens, kon buiten bericht sturen niet meer reageren. Vandaar deze mail.
    Nogmaals er is inderdaad veel fout gegaan, maar we hebben niet de intentie iemand te benadelen. al kan ik me voorstellen dat dit anders op u over is gekomen. Echter doen we echt ons best om het op te lossen. Op allerlei manieren. Door de site aan te passen in gebruiksgemak en inzicht in de status van orders. Alles met betrekking tot uw order (logs van betaalgegevens, levertijden,telefonisch contact word geregistreerd onder uw account. Tevens kunt u zelf berichten achterlaten via de berichtbox. Ook word er automatisch een mail gezonden op het moment dat de order ingepakt is en we het verzendlabel aanmaken.
    Ik begrijp dat u er nu weinig aan heeft, maar we werken er aan.
    Op het klachtenkompas zag ik dat u uw geld terug wilt. Dit kan ik helaas niet doen, gezien de order geleverd is (al dan niet te laat) Maar omdat ik het verveldend vind dat u zich zo belazerd voelt, wil ik voorstellen u kosteloos 1000gr oxaalzuur toe te zenden.
    In afwachting van u reactie.

Jolanda

sales@deoplosmiddelspecialist.nl of
    jolanda@rltrading.nl

Met Vriendelijke Groet,
    DeOplosmiddelSpecialist.NL

Ook een klacht indienen over Deoplosmiddelspecialist.nl?