Klacht Deoplosmiddelspecialist.nl: nalevering

prostaatfanaat 1234

Op woensdag 6 februari 2019 had ik mijn bestelling geplaatst, dit waren in totaal 2 producten (waarvan 1 geleverd is). Op 13 februari vraag even om een update het volgende wordt mij verteld: Goedemiddag, alles is op tijd binnen, de order word morgen klaargezet en gaat vrijdag op transport (bron Whatsapp). Op 15 februari vraag nogmaals om de Track&Trace, berichten worden wel gelezen maar niet beantwoord, en zo gaat het door tot 19 februari. Daarna krijg ik opeens wel antwoord met het volgende: Goedemorgen er iets mis gegaan bij Transmission, er wordt vandaag contact opgenomen voor nieuwe levermoment. Helaas ben ik gister opgenomen in het ziekenhuis. Vervolgens zegt ze daarna: Ik heb mijn collega Rob gevraagd uw zending in de gaten te houden, en ik laat het doormailen (de Track&Trace). en tot heden geen antwoorden terug gekregen, waarschijnlijk omdat ik boos ben en dit zeker geuit heb want China is nog sneller met het leveren van producten. en nu ben ik volledig geblokkeerd. Logisch of totaal onverantwoord van een webwinkel? Als mijn toon je niet aanstaat, blokkeer je de boel en laat je niets meer van je horen????

Producten moeten geleverd worden zo niet geld terug.