Opgelost door Deoplosmiddelspecialist.nl: Order geplaats en betaalt maar geen levering !

Gebruiker1532332429

Order geplaatst maar er wordt niet geleverd wel betaald. Na vele emails werd ik gebeld door de mede-eigenaar Jolanda met een verhaal dat het produkt niet geleverd kon worden. Ze zou de betaling terugstorten maar helaas wordt dit niet gedaan. Daarna geen contact mogelijk via mail/ whatsapp/ mob.

Geld terug storten zoals beloofd!
Het geld is vandaag ontvangen zoals beloofd door Jolanda. Dus hoop ik dat er in het vervolg beloftes worden na gekomen dus stort het geld zoals beloofd ! Neem de telefoon op en beantwoord emails en whatsapp zoals jullie aangeven op jullie side.

Wij vinden dat Deoplosmiddelspecialist.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gebruiker1532332429
    Dit bedrijf moet echt gestopt worden want de klachten blijven gewoon doorgaan. Kan dan ook niet begrijpen hoe ze op deze manier kunnen overleven en dat hun webside niet offline wordt gehaald. Het internet staat er vol van tot zelfs in de Volkskrant en de Linda.
    Deoplosmiddelspecialist.nl
    Goedemiddag,

Vervelend dat u ontevreden bent, maar zeker begrijpelijk.
    U heeft een product besteld dat niet in voorraad was op moment van bestellen.Dit werd ook aangegeven bij het product.
    Het product ijzerchelaat is helaas nog steeds niet bij ons binnen gekomen omdat het bedrijf waar we dit inkopen in Belgie eerst gesloten was ivm covid-19 en inmiddels hebben we bericht gekregen dat er fallisement is aangevraagd. We zijn hard op zoek naar een nieuwe leverancier maar dit gaat niet 123 omdat we momenteel nog steeds om komen in order voor desinfectiemiddelen welke wij ook verkopen.
    Zojuist heb ik het aankoopbedrag gecrediteerd, het bedrag zal binnen 2 dagen op de rekening worden bijgeschreven waarmee de betaling is verricht.
    Ik hoop dat uw klacht bij deze naar tevredenheid is opgelost.

Onze excuses voor het ongemak.

Nog even een kleine voetnoot, het stuk in de volkskrant ging over zelfmoordpoeder iets heel anders dan ontevreden klanten. Hiervoor ben ik ook bij RTL late night geweest, als we daadwerkelijk het doel hebben mensen op te lichten dan zou ik zeker niet in een talkshow gaan zitten.

Jolanda

Ook een klacht indienen over Deoplosmiddelspecialist.nl?