Opgelost door Deoplosmiddelspecialist.nl: Order geplaats en betaalt maar geen levering !

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 456334
Gebruiker
Gebruiker1532332429
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Order geplaatst maar er wordt niet geleverd wel betaald. Na vele emails werd ik gebeld door de mede-eigenaar Jolanda met een verhaal dat het produkt niet geleverd kon worden. Ze zou de betaling terugstorten maar helaas wordt dit niet gedaan. Daarna geen contact mogelijk via mail/ whatsapp/ mob.

Gewenste oplossing

Geld terug storten zoals beloofd!
Geboden oplossing
Het geld is vandaag ontvangen zoals beloofd door Jolanda. Dus hoop ik dat er in het vervolg beloftes worden na gekomen dus stort het geld zoals beloofd ! Neem de telefoon op en beantwoord emails en whatsapp zoals jullie aangeven op jullie side.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Deoplosmiddelspecialist.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1532332429
    Datum
    Dit bedrijf moet echt gestopt worden want de klachten blijven gewoon doorgaan. Kan dan ook niet begrijpen hoe ze op deze manier kunnen overleven en dat hun webside niet offline wordt gehaald. Het internet staat er vol van tot zelfs in de Volkskrant en de Linda.
  2. Auteur
    Deoplosmiddelspecialist.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Vervelend dat u ontevreden bent, maar zeker begrijpelijk.
    U heeft een product besteld dat niet in voorraad was op moment van bestellen.Dit werd ook aangegeven bij het product.
    Het product ijzerchelaat is helaas nog steeds niet bij ons binnen gekomen omdat het bedrijf waar we dit inkopen in Belgie eerst gesloten was ivm covid-19 en inmiddels hebben we bericht gekregen dat er fallisement is aangevraagd. We zijn hard op zoek naar een nieuwe leverancier maar dit gaat niet 123 omdat we momenteel nog steeds om komen in order voor desinfectiemiddelen welke wij ook verkopen.
    Zojuist heb ik het aankoopbedrag gecrediteerd, het bedrag zal binnen 2 dagen op de rekening worden bijgeschreven waarmee de betaling is verricht.
    Ik hoop dat uw klacht bij deze naar tevredenheid is opgelost.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Nog even een kleine voetnoot, het stuk in de volkskrant ging over zelfmoordpoeder iets heel anders dan ontevreden klanten. Hiervoor ben ik ook bij RTL late night geweest, als we daadwerkelijk het doel hebben mensen op te lichten dan zou ik zeker niet in een talkshow gaan zitten.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Deoplosmiddelspecialist.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen