Klacht Depietjes.nl: Verweigert recht op teruggave

Klachtnummer
# 198256
Gebruiker
Forster
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 november hebben we bij de webwinkel www.depietjes.nl (eigenar Peter Migchelbrink) drie CD's gekocht. De 14de hebben we meneer Migchelbrink via e-mail om zijn adresgegevens gevraagt (deze staan niet op de website, niet op de bestelling, niet op de factuur) om de CD's te retourneren, (want wij vinden zijn stijl om te zingen heel saai, voor kinderen is die niet leuk). Er kwam een antwoord van zijn medewerker dat het management besloten heeft om produkten niet meer terug te nemen. Na sommige e-mails gaaf meneer Migchelbrink aan, een partikuliere verkoper te zijn, zo dat het recht op teruggave voor hem niet geld.
Dit had hij wel volgends de wet op zijn website en de bestellbevestiging moeten aangeven, wat hij dus niet doet. Verder heeft hij een medewerker en spraat deze over het management. Hier wordt een bedrijf aangetoont maar als het om wetelijke regels gaat, wil men zich er niet aan houden.
Nog steeds hebben we geen adres; bij de Kamer van Koophandel is hij niet geregistreerd.

De oplossing

Terugname van de CD's en ons geld (30 €) terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Depietjes.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren