Klacht Der-Hollander: Iets besteld maar niks ontvangen

Klachtnummer
# 292983
Gebruiker
Joske17
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoi op 29 jan iets besteld bij der-Hollander betaling 1 feb binnen wel verstuurd staat er bij mijn account maar nu is het 13 februari en nog niks ontvangen ook geen track& tracé gekregen verschillende mails gestuurd en geen reactie

De oplossing

Geld terug of mijn bestelling leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Der-Hollander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Der-Hollander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen