Klacht Der-Hollander: slecht contact, zeer klant onvriendelijk, bestelllingen worden niet ontvangen/geld niet terug

mt4sur90

ik heb meerder malen gemaild met geen reactie. na bijna 3 kwartaal van het jaar nog maar is gemaild maar nu wel reactie maar zeer klant onvriendelijk zij blijken ongelezen mails te archiveren en bij hun systemen staat dat dit product verstuurd is. op hun website staat de order betaalt en dat deze verzend klaar word gemaakt. volgens de contactpersoon is er betaalt voor het product op hun website maar deze is blijkbaar zoek geraakt in het depot. zij willen een onderzoek instellen bij ups. Het lijkt mij niet nodig als het pakket niet is verzonden. ik heb nog geen bericht van ups. nogmaals gemaild naar der Hollander, en je raad het geen reactie. achteraf kom ik er ook achter dat der Hollander niet open staat voor hun klanten. der Hollander heeft mijn account op hun website verwijderd. hieruit constateer ik dat je kunt bestellen en betalen maar het product niet kunt verwachten. ook de klantvriendelijkheid ver te zoeken is. De mails worden echter niet beantwoord en naar mijn centen kan ik fluiten.
ook ben ik even nagegaan wat de regels zijn omtrent het product. deze zijn niet legaal in Nederland en heb ook het verzoek gedaan om het geld terug te storten en niet het product op te sturen mochten zij het pakket toch vinden. zij nemen het niet zo nauw met de regels voor Nederland
tot heden heb ik niks gehoord, ontvangen of geld gezien.

gewoon mijn geld terug zoals gevraagd. Er hoeft geen onderzoek worden ingesteld bij ups als het pakket niet is verzonden. De webshop zich aan de wetten houd betreft Nederlandse wetten aangezien de webshop gericht is naar Nederland.

Wij vinden dat Der-Hollander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Der-Hollander?