Opgelost door Deragershop.nl: levering rest order

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 290299
Gebruiker
H.M. Hoefkens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb 12 januari j.l. 12 sets Interprox tandenragers besteld. heb 5 sets op 19 januari j.l. ontvangen zonder enige toelichting.
Heb 3 x gebeld 17-19 en 23/1, kreeg alle keren een antwoordapparaat, heb ingesproken.Heb 19/1 ook een mail gestuurd met de vraag waar de rest van de zending blijft. Tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Lijkt wel of het bedrijf niet meer bestaat.

De oplossing


communicatie enspoedige levering van de rest van de order.

1 reactie

  1. Auteur
    Deragershop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte H.M.Hoefkens,

    Op het huidige moment zijn de rest van de Interprox tandenragers in uw maat niet meer verkrijgbaar. De reden dat wij ze niet kunnen leveren is omdat wij deze niet meer van de groothandel kunnen verkrijgen. U krijg het totaal bedrag z.s.m. teruggestort, de 5 sets krijgt u van het huis. Op welk rekeningnummer kunnen wij het geld overmaken? Onze excuses voor het ongemak.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.M. Hoefkens
Datum
Uiteindelijke oplossing
terugbetalen aankoopbedrag, is al gebeurt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Deragershop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen